Garantie

Retouren
Wij gaan er van uit dat u mindful winkelt en natuurlijk dat je blij wordt van onze producten. Mocht dit toch niet zo zijn neem dan, binnen 14 dagen na ontvangst, via email contact met ons op. Wacht met terugsturen totdat wij contact met je opnemen waar je het artikel kunt retourneren.

Zorg ervoor dat je het artikel binnen 14 dagen na ons contact aan ons terugzend om de koop te ontbinden.

Verzendkosten voor de retourzending zijn voor de klant. Bij onvoldoende frankering van het pakket zullen deze kosten in mindering worden gebracht op het retour te storten bedrag.
Binnen 14 dagen ontvang je het gehele aankoopbedrag terug, mits de artikelen in goede staat zijn ontvangen.

Dit geldt alleen voor de fysieke producten uit de webshop. Diensten die u bij ons afneemt zijn, na uitvoering, niet restitueerbaar. Op diensten van consultants geldt het beleid van de consultant waarvan de dienst wordt afgenomen.

Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten
Heb je een klacht over de artikelen of over onze service, laat ons dat dan weten door te mailen naar info@zenzusters.nl. Samen proberen wij dan tot een oplossing te komen.